Morcivert061 https://www.instagram.com/p/B5N2PwPocWa/?igshid=j0o0i6572rxw Sağlık bakanlığı ilacı toplatıyormuş bilginiz olsun. Bize acil doktoru 10günlükken bi çay kaşığı verin demişti üşütme var die bi defa verdim yavrum gözleri falan kaymıştı atmıştım ilacı bu kadar tehlikeli olduğunu bilmiyordum.
Deletedmom115 Morcivert061 Bize de doktor yazdı başka doktora sorunca kullanmayın demişti iyi ki kullanmadım.
NaimeYilmaz Morcivert061 Bütün ilaçlar değil sadece o tarihlerdeki ilaçlar toplatılıyor. Neyin uygun bulunmayıp toplatıldığını bilmiyoruz. İlaçla alakalı genel toplama kararı yok. Hala piyasada ve hala doktorlar yazıyor.