Doktor randevumuza var daha annem ilk önce troid kanseri oldu sonra rahim 2 kerede göğüs kanserine yakalandı maalesef erken teşhis olduğu için çok şükür tedaviyle atlattı rahmi alındı tek ğöğsü alındı troid ameliyatı oldu ışın kemoterapi hepsi yapıldı 4 senedir iyiydi kontrollerede gidiyor aynı zamanda epilepsi hastası şuan köydeler ve 1 haftada 2 kere bayılmış beyin emarı bu nöroloji doktoru istemiş orda fazla imkan yok maalesef internetten baktım doktor ay sonu çağırmış hoş şeyler yazmıyor belki anlayan biri çıkar eğer öyleyse hemen buraya gelmeleri lazım şuan gümüşhanedeler biz izmirdeyiz kendi doktorları burada ama annem artık çok sıkıldığı için ilgilenmiyor yok birşeyim diyip duruyor