Urazkom 123fff bizde de oldu doktorumuza mesaj attık, ılık suyla günde 3 kere silmemizi söyledi ve göze masaj yapmamızı söyledi. Mesaj eşimde olmasaydı direk yazdığını kopyalardım. Günde 3 kere ılık suyla masaj yaparak temizlemek geçiriyo
6163 123fff hayır değil.benim oğlumda yaşadık .göz kanal tıkanıklığı olan bebeklerde oluyor masaj yapıyordum sürekli.cogunlugu geçiyor .ihmal etmeyin .damlada kullandirmislardi bize.cnku masaj esnasında göz mikrop kapabiliyor.
misssevval Gözyaşı kanalı tıkanıklığı oluyormuş. Doktor su ve pamukla temizle demişti. 40 ından sonra geçti. Bı doktorda anne sütüyle temizle dedi ama o şaşılık yapıyor diyen de var. Ben genelde su ve pamukla temizledim