Bebee rota çok yan etki yapmıyor sadece ağızdan verildiği için kusma riski oluyor. Ben evde verdim rotayı kusmadı da, ateş falan da olmadı, arkadaşlarjmdan duydupum onlarda da ateş va olmamış işte bazen kusanlar oluyor o da rotanın bir damlası bile yeterli zaten, şifa olsun çocuğunuza