ipekbocegimmm Arkadaşlar dün spiral taktırdım. Bakır olandan. Dün biraz ağrım oldu bugün de var kasik ağrısı ama onun dışında dünden beri aşırı halsizim. Kolumu kaldıramıyorum. Spiral sonrası böyle olan var mı normal mi bu