Binnur_cam Kızlar selam emzirirken pskiyatri ilacı kullananız varmı aranızda uyku hali vs yapıyomu bebeğe zararı illaki var dimi doktorlarınız ne dedi 😔 Bilgi verebilcek birisi varmı
ArvenMom Binnur_cam emzirirken kullanamazsın eğer kullanıcaksanda sana bir evrak imzalatıyorlar ölüm dahil bütün sorumluluk bendedir diye tarih atıp imzalıyorsun o şekilde içebiliyorsun
Alerjikrinit Binnur_cam bacım ağrı kesici bile içemiyorsun parol dışında. Alerjiden ölüyordum mayısta ki bebeğim 16 aylık olmuştu. Ona rağmen bebeğimi emzirip öyle içiyordum doktor 2 saat emzirmemeye çalış diyordu ki bebekler alerji ilacı kullanır psikolojik ilaçlar çok çok ağır elbett