Bebeğim 20 aylık konuşmasında sorun mu var diye düşünüyorum anne baba dede mama anneanne diyor ellerini sileceğimiz de sil sil süpürge ye arabaya fu fu su içeceğinde bur bur gibi şeyler söylüyor ekmeğe eppek bir şey istediğinde ver yerine ber diye ifade ediyor sus hareketi yapıyor parmağıyla bir şey istemediğinde hayır yerine kafa sallıyor köpek gördüğünde hav hav diyor ekrandan uzak çok fazla tutamıyorum çünkü çalışan bir anneyim anneanne babaanne bakıyor ister istemez açıyorlar ne kadar uyarsam da ama elimden bir şey gelmiyor gelişimi normal mi hala iki kelime aynı anda konuşamıyor sizin bu ayda ki bebişler nasıl