Kızlar oğlumun 8. Aydaki değeri 11 çıkmış sanırım, sağlık ocağının verdiğini de içmiyor. O yüzden doktor bunu yazdı ama bir kaşık fazla değil mi. Kullanan var mı aranızda. Bir de bebeğimin göz altları şiş gibi üzülüyorum öyle görünce. Kansızlık geçince gider mi, başına gelen var mı acaba ?