EmirAsaf44 6100 dediler sadece anne sütü alıyor 50 günlükken 5800 dediler sanki bana kilosu az sütüm yaramıyor gibi geliyor ya 😔 mama başlasam mı acaba
1oglananasi6 EmirAsaf44 oğlum iki buçuk aylıkken 6100du suan 16 aylık kilosu üst sınır da bence gelisimli çocuk olcak bide mama verip hiç sisirmeyin
teletabis EmirAsaf44 benim oğlum 2.900 doğdu 3. Ayda 5.600 dü doktor çok iyi anne sütüne devam dedi. Yani kilo iyi bisey değil açıkçası doyuyorsa, acıktıgı için ağlamıyorsa bence vermeyin.
Skn233 EmirAsaf44 kaç kilo doğduğuna ve her ay ne kadar kilo aldığına bakıyorlar . İlk aylar 1 kilo sonraki aylar daha düşüyor alımı genelde . Ama bence kilosu güzel
EmirAsaf44 teletabis bizimki de 50 günlükken götürdüğüm de gayet iyi dedi kilosu anne sütüne devam demişti ben sanki biraz fazla kuruntu yapıyorum