dnhr ben yeşilimsi ve salyalı olunca doktorla görüşüp kestim süt ürünlerini , yaklaşık 1 ay ama hiç düzelme olmadı , granola tipi yiyordum , anne sütü alıyor iştahlıydı da , ama hep ishal hep sğmüksü arada da kan , bir gün delirip peynire süte abandım kahvaltıda ve kaka rengi düzeldi şok oldum . Meğer süt değilmiş alerji , şuan kuruyemiş tüketmiyorum kakası düzeldi huzursuzluk gaz bitti , doktoruma göre şuan iyi . Alerjikse de ezberden kesmeyin deneye deneye , şüphelendiğiniz gıdaları elemine ederek deneyin 2 şer gün kaka takibi yapın