Nezihat_c
igrl
Nekadar erken donemde keserseniz okadar alisma sureci kolay olur.
Gunduz uykularini istediginiz destekle uyutmaya devam edebilirsiniz.
Gece icin, tum rutinlerinizi yapin.
Aydinlik, ve gerekirse farkli odada tam uyanik sekilde emzirin. Dislerini fircalarken guzelce konusun,
“Uyku vakti meme uyudu, kedi uyudu baba uyudu vsss. Bildigi herseyi herkesi uyudu deyin.”
Karanlik odaya gecince kucaginizda hadi uyku vakti diye pispislayin.nini muzik vs. Acabilirsiniz, bu da sakinlesmesine yardimci olabilir.
Bu arada hep konusin. Uyudu herkes diye, perdeyi acin, karanlik olduuu bak herkes yatti.
Meme diye aglarsa, yine memenin uyudugunu soyleyin. (Dekolteli ust giymeyin ki, gorup istahlanmasin😅)
Kucaginizda qglama krizine girecektir, bollca sevip oksayin tatli tatli konusun.onu cok sevdigini, ama uyku vakti geldigini, memenin de uyuduginu o aglarken bile soyleyin. Sizi duyacaktir.
Ve kesinlikleeee geri adim yok. Aglamasina dayanamadim hadi verdim derseniz, bu kez bebeginiz 10.dk aglamadan sonra emecegini bilecek, daha sonraki deneme ikiniz icin de dahha zor olacaktir.
Ilk gun cok zor geciyor. Ama sonrakiler tahminden de daha kolay.
Gece uyandiginda. Su teklif edin. Sinirlenip kabul etmeyebilir. Sonraki gunler icecektir.
Gece uyandiginda da ayni sekilde geri yatirin.
Ilk uyku kadar gece zor olmuyor. Zaten uykulu oldugindan cabul daliyor.
Her kisa uyanmada su teklif etmeyin. Uzun uyku arasinda verin.
Bu sureci aglatmadan atlatamazsiniz. Cunki meme bi bagimlilik. Ben de cok yolunu denedim. Oyle azaltarak da olmuyor. Birden sak diye kesmeniz gerek.
Tabii dis ve hastalik donemlerinde yine kisa sureli gece beslenmesi yapabilirsiniz, ki yapmalisiniz da.
Ama bunu cok uzatmazsaniz, sil bastan olmuyor🤗
Ben kizimi aglatmaya dayanamayanlardanim.
Ama bu bebegimin dis sagligi.
Kaliteli uyku beyin ve buyume sagligi icin gerekli diye hep kendimi cesaretlendirdim😅
Oyle korktugunuz kadar degil.