Merhaba kızım 25 aylık 3 ay geçti hala ugrssiyoruz cisi kakayi öğrendi aslında ama inatçılık çok fazla anlamıyorum hala bı söylüyor bı söylemiyor ya yoruyor beni artık bu durum bazen yapıp izliyor oynuyor falan hoşuna gidiyor heralde artık nasıl davrancam ne soyluycem şaşırdım yardım edin lütfen nasıl vazgecirebilirim bu söylememe durumunu millet üç günde alıştı falan diyor bizimki niye bu kadar uzadı hala anlamıyorum kreşe başladık orda da öğretmen götürürse yapıyormuş ama söylemiyor her gün bı kere kaçırma olayı oluyor orda da kış geliyor soğuk olacak of napcam ben