12sukran Ablam 6 haftalık hamile almayan da yaşıyor p.tesiye randevu aldı ama doktora gitmeden önce size de sormak istedim başından geçen var mi? İdrarındaa kıpkırmızı kan geliyormus yaşayan var mı hamilelik te ?
Mrvsmt2502 12sukran idrarından sa enfeksiyon vardır vajinasından sa düşük olabilir acile gitmesinde fayda var. Enjeksiyon da düşüğe sebep olabilir yani şuan düşük yapmıyor diye beklemesin yine bi doktara gitsin bence
Fusunf 12sukran düşük riski benim düşük riskim vardı ve bildiğin idrarım kırmızıydı doktora gitmeli hemen . Düşük riski var diye dusuk yapıyor anlamına gelmiyor bu arada hemen gitsin inşallah risk yoktur 🙏 Pazartesini beklemesin
BaranOgur 12sukran ; Merhaba İlk hamileliğimde bu durumu yaşadım. Maalesef 4 - 5 gün içinde düşük yaptım. Doktora muayene olduğumda yakın zamanda düşük ile sonuçlanacak çünkü sağlıklı olmayan hücreyi vücut dışarı atıyor şekline benzer cümleler kurmuştu. (1 Erkek Bebek Annesiyim)
12sukran Mrvsmt2502 idrarindan geliyor ablam suan Almanya da kampta kalıyorlar öyle her zaman hastaneye gidemiyorlarmis p.tesiye randevu almis dün itibari ile başlamış idrarın dan kan teşekkür ederim yorumun için
12sukran Fusunf almayan da kampta yaşıyorlar suan her zaman gidemiyorlarmis ben yine soylerimm teşekkür ederim
12sukran BaranOgur ablamın da 3. Gebeliği sizede gecmis olsun hayırlısı bakalım ben burda yazılanları ablama aticam teşekkür ederim
12sukran Fusunf evet ediyormus dun gece başlamış idrarinda kırmızılık hastaneye de suan gidemediği için sizlere sormami istedi
12sukran papatya_1125 yeni hamile olduğu için aklımıza direk bebekle ilgili geldi söylediğinizi iletirimm
papatya_1125 12sukran yan ağrısı var mi?idrar yaparken az yapiyo,midesi bulanıyor mu? Bol su içip karpuz yesin.gecmezse ya acile gitsin ya da arkadaşların dediği gibi hormon hapı alsin
12sukran papatya_1125 cok teşekkür ederim size de gecmis olsun ben iletirim abla bakalim ne olucak iyi günler ♡