Elimde motorola bebek telsizi var kutulu sadece bir kaç kez kullandım kalitesine ses algısına baktık . elimde hediye gelen başka bir marka olduğu için onu kullanmaya devam ettim. Motorolayı da kaldırıp ikinci cocukta kullanırım dedim , sonra bekletmenin saçma olduğunu düşündüm elden [cıkartalım dedim