AnnaGloria Köyde 20 gün kaldım ne güzel bebeğim uyuyordu sessiz sonuçta aslında sese de aliskin ama şöyle soyleyim büyük araclar inşaat sesi yetişkin bizler bile uyamayiz ne yapabilirim taşınmak disinda
piremsesssannesi AnnaGloria bende yeni köyden geldim evimin karşısında bar var eline mikrofon bile alıp bağırıyorlar düşün ben çözümü kapıları kapatıp camları kapatıp ninni açıp yakınına koyarak dışardaki sesi bastırıyorum
Minigim38 AnnaGloria bizde malesef. Gece arabadan yüksek sesle açılan müzikler mi, komşular oturuyor kamelyada onların sesi mi dersiniz, salça kaynatılıyor duman ve konuşma sesleri bu sıcakta evin camları kapalı tutuyorum
Arenmom17 AnnaGloria sorma aynı dertten muzdaribim asla sessiz geçen bi araba yok hepsinde son ses müzik gecenin 2 sinde. Kafayı yememe ramak kaldı yaz gelince mecbur bütün cam pencere açık kapatamıyoruz yazın çilem başlıyor kışın çok sorun olmuyor da. Valla taşınmaktan başka çare bilmiyorum ama onuda yapamıyoruz şuan çekmeye devam
PamukPrensesannesii AnnaGloria Bizde yol üzerindeyiz araba sesleri, inşaat sesleri vs çok var. Alışıyorlar bir süre sonra o sese. Motorsiklet sesi korkutuyor bir tek , egzoz taktırmış hepsi çok ses çıkarıyor bazen onlara sıçrıyor 😅
bencorapkadiniyim Yaz bitene kadar katlanacaksın mecbur .Çünkü yazin inşaatlar başlar ,herkes kendini sokağa atar
AnnaGloria Arenmom17 evi yeni taşıdım hamileyken hiç aklıma gelmedi zaten kış vakti apar topar taşıdım ev bulmak da dert tayinciyiz iki yılim.var Antep’te malesef hep bir kaos gürültü arabalarfa bile egzoz sistemi ile sabahtan akşama kadar gına geldi arrik uyuyan bebeğim kundak dahi sıçrayıp uyanıyor :(
[silindi] AnnaGloria Bende Ankara’da işlek bir cadde üzerinde oturuyorum birde karşı caddemde 2 binada toplam 8 10 tane düğün salonu var 😵😵 allahtan canlarım çift camlı fazla ses geçirmiyor ama yinede bir gürültü var çok zorlanıyorum