gayedemircii Ya ilk test yaptığımda pozitif çıktı ikinci testi yaptığımda negatif çıktı ama göğüslerim hassaslaştı hep uyumak istiyorum iştahım açıldı adetime son gün kaldı sizce neden test böyle oldu
Poncikkkk gayedemircii regl gecikmesini bekleyin bence öyle testi yeniden yapın bazen bozuk oluyor testler
Dilan2323 gayedemircii canım yanlışta bilgi vermek istemiyorum ama düşük cıkmış değeriniz belki iki üç gün sonra yükselir böyle oluyor çünkü iki ara ile kan verin tekrar yükselirse hamile siniz demektir
hurmakusi gayedemircii benmd boyleydi cok ueni demistti dr sonra 2 gun gecti verdim yukseldi bi bekleyin bakalim
Poncikkkk gayedemircii regl gecikmesini bekleyin bence öyle testi yeniden yapın bazen bozuk oluyor testler
Mrvsmt2502 gayedemircii merhaba öncelikle rabbim gönlünüze göre versin. Kan tahlilini göre gebe değilsiniz. Kaset testte ya bozuk ya da fazla sıvı damlaymışsınız . Ayrıca daha regl gününüze varmış gebe bile olsanız henüz belirti vermez en erken 4 5 haftalıkken belirlitiler başlar