Htcypc ya benım de öyle doğum yaptım 40 günden sonra farketmeye başladım. Olup geçiyor. Bazen tek tuk bazen de baya adet olarak fazla. Kucuk kucuk yani cogusu sarı leke gibi ve ağrılı. Bazen koyu da olabiliyor. Defalarca kan değerlerime baktırdım pıhtılaşmaya kadar herseye daha geçen haftada masallah cok sükür normal herşey. Ama anlamadım gitti. Sadece d vitaminime baktırmadım. Sinir bozucu tarafı gecmıyor hemen 15 ay olcak kızım hala devam ediyor