Dilara9406 Kızlar bundan almak ıstiyorum satan varmı yatagını karyolasını vs uygun fiyat olursa sevinirim
Shewolff Dilara9406 daha 1 hafta oldu alalı boyadım ben başka renge çok da harika 😍❤️ güzel bir satıcıdan alırsanız pişman olmazsınız bence ben 120×200 aldım kocaman bir şeyyy
Minikkusuumm Dilara9406 komşum bundan aldı hiç memnun kalmadı bende bunun 2 katlı kontessorisi var altına bütün eşyalarını koyuyorum baya kullanışlı
Dilara9406 Minikkusuumm Shewolff Bebeğim çok deli yatıyo park beşiği sığmıyor artık bizim yatakta yayıla yayıla yatıyor Bende odasını ayırmayı düşünüyorum bundan almak istedim aldığınız yerleri paylaşırsanız sevinirim
Shewolff Nezihat_c https://www.hepsiburada.com/kk-mobilya-masal-doal-montessori-bebek-ve-ocuk-karyolasitm-llerde-yarim-atili-p-HBCV00001J6OUS?magaza=K%c3%b6%c5%9fk+Mobilya&url_src=and-product-detail
Shewolff Dilara9406 ay evet benimde bebeğim baya deli uyuyor o yüzden tercih ettim valla alırken bu kadar büyük ve güzel olacağını düşünmedim benim eşim her şeyi beğenmez o bile bayıldı
Arelmom33 Shewolff gule güle kullansin rengi çok hoş bence bizde almayı düşünüyoruz ama bakalım kismet olur insalh