Sevdanuur Geçen ay 15 günden fazla adet kanaması gördüm doğum kont. Hapı kullanıyodum ondan diye düşündüm doktor endometrial hiperplazi var dedi daha önce böyle bi durumla karşılaşan oldu mu korkmam gereken bi durum mu ?
asyrz Sevdanuur evet bende vardı. Atipili mi yoksa atipisiz mi bunu öğrenmeniz lazım. Bunu öğrenmeniz için de rahminizden biyopsi almaları lazım
hititli asyrz merhaba bende atipisiz hiprrplazi var sizinki ne idi. Ve tedavisi ne oldu. Bana doktor mirena yani hormonlu sipral önerdi ama istemiyorum bilemedim