kubraselcuk Cansuakbulutyilmaz bizde sol tarafta kalça gelişim geriliği çıktı sağ alfa 64 sol alfa 56 maalesef 😔
Bett1 Bizde iki gün önce çektirdik sol kalçasında çok hafif bir kuntlesme görüldü 3 hafta sonra bir daha cektirmemizi önerdi. Sağ alfa 70 beta 51 sol alfa 62beta 55 ölçüldü
Bett1 kubraselcuk ultrosonu çektirdiğimizde 2 ay 5 gunluktu şu an 2 ay 12 günlük. Tam 3 ay 1 günlükken tekrar cektiricez ultrason inşallah o iyi çıkacak
Cansuakbulutyilmaz kubraselcuk bizimde oyleydi 3 aylikken sag 60 sol 57ydi baska bi doktor 1 hafta sonra 60 a 64 olctu icim rahat etmedi bugun ozel bi doktora goturdum sadece cocuk ortopedisti gayet iyi birseyi yok dedi. Devlet hastanesi bandaj onermisti kullanmama karari aldik cok sukur 3 ay 15 gunluguz.
Bett1 kubraselcuk hayır ama ben buralardan okuduğum kadarıyla çift bez takıyorum ve çok kucağa almayıp aldığımızda da bacak arasından tutmaya calisiyoruz
Bett1 Cansuakbulutyilmaz bebeğim o zaman 2 ay 5 gunluktu şimdi 2 ay 14 günlük. Tekrar bakilacagi zaman 3 ay 1 günlük olacak
Bett1 Cansuakbulutyilmaz yani bana da biraz yanlış ölçülmüş gibi geldi sağ taafi çok yanlış gördü başa cihazla bakicam dedi sağ normal dedi sola çok hafif dedi. Cihazları demek ki yanlış çıkarabiliyor
kubraselcuk Cansuakbulutyilmaz bizde yarın çocuk ortopedi uzmanına götüreceğiz 2 haftadır frejka yastık ve çift bez kullandık umarım gelişme olmuştur🥺
elifnsli Bizde 2 aylıkken gittik 54 e 60 çıktı 1 ay sonra çift bez kullanıp gittik 55 e 60 çıktı 10 gündür boncuklu ortez kullanıyoruz çıkık yok gerilik var
kubraselcuk elifnsli evet çok şükür alfa derecesi 63 olmuş sadece sol sağ tarafa göre biraz geriden geliyor ama sorun yok 1 ay sonra tekrar bakalım dediler
Cansuakbulutyilmaz kubraselcuk kullanmaya devam edicekmisiniz? Suan ikisininde degerleri kac acaba ? Birde d vitamini kullaniyormusunuz
kubraselcuk Cansuakbulutyilmaz doktor hiçbir şey kullanmayın gerek yok dedi evet d vitamini kullanıyoruz sağ alfa 71 sol alfa 63 şuan
Cansuakbulutyilmaz kubraselcuk anlsdim bizimde biri birinden daha geride geliyordu ama bir sorun yok 6. Ayda rontgen istediler sadece oda onlem amacli. birsey kullanmayin dediler