Benm oğlumda öyle ek gıdaya geçtiğimzden berri bir iştahsız istemiyor ağzını kitlyo kendni geriye atyo pilav sevyo oda iki kaşk anca yiyor başka bişey asla yemiyor çorba felan yiyiprdu oda bir hafta yiyorsa geri kalan gn hiç yemyo bir yaş üç aylık bu arada yemiyor yani artık kafaya takmıyım diyorm ama insan üzülüyor ac diye içi rahat etmyo ama hiç de ac gibi durmyo çok enerjk ağlamıor da emziriyorm doyuyo mu bilmiyorm tez zamanda iştahları gelir inşallah bebişlerimizn