6163 hayır hiç bez bağlamıyorum ve gece de uyandırmıyorum altına yapıyor tabi ki ama dediğim gibi o ıslaklığı hissedecek,rahatsız olacak ve çişini tutmayı öğrenecek böylece.Ben evdeki bütün halıları kaldırdım ve iki gündür hiç dışarı çıkmadık bence bir hafta içinde daha rahat olacaz ☺️