el1ff bızde ek gıda reddı vardı 6.ayından berıdır. 1 haftadır bir seyler yemeye heveslı gbı.karısım sevmiyor benım kızım herseyı tek tek yıyor. Sabah zeytın, labne, tereyaglı yumurta sarısı, salatalık verıyorum. Azcık azcık yıyor ama yeter fazlası ıcın zorlamıyorum. Öğlen 1 dılım meyve verıyorum elıne bır de muhallebı yapıyorum içine meyve rendesı katıyorum. Nefret edıyordu muhallebıden smdı 1-2 kasık yıyor. Aksam da bızım yedıklerımızden verıyorum pirinç ve bulgur pılavını sevdı 1 tatlı kasıgı yıyor en fazla ama olsun taze fasulye, köfte, tavuk bunların tadına bakıyo az az. Bır de yogurt verıyorum. Çorbayı sevdıremedım henuz.