Arkadaşlar oğlum 13 aylık çevrede yaşıtı kimse yok parka da bu sıcakta götürmek istemiyorum yakında olan varsa oyun grubu oluşturabliriz meleklerimizin sosyalleşmesi için avm tarzı yerlerde buluşabliriz kimsenin evine gdiip zahmet vermeyiz ne dersiniz🥰