Kızlar 11 aylığız ve sadece alt 2 dişimiz var sadece onda problem yaşamadık fazla . Ama üstler kabardı ve sürekli kulaklarını ve saçlarını çekiyor bu yüzden şu an ki sorunları dişe bağlıyorum . Gece sürekli uyanıyor ve kalkıp tamamen 1 2 saat oturuyor oy uyur ben ışık falan açmıyorum arada uyutmaya çakışıyorum ama uyumuyor. Gündüz fazla huzursuzluk yok sadece uykuya geçişte çok zorlanıyor . Diş döneminde uyanık kalma gibi sorunlar yaşadınız mı ve sonra geçti mi ?? Umarım kalıcı değildir 🤦🏻♀️