balonjoje anne sutu alan bebekleree 10 gune kadar kaka yapmamasi normal olarak degerlendiriliyor tibben ayni seyleri ilk aylarda butun anneler nerdyse yasiyor kabizlik kaka yapmama :) gaz kendinizi uzmeyin tahlillerde bir sorun cikmiyorsa zamanla gecicek insallah damlaya baslayabilirsiniz bizde sık kusma oluyorsa bebelac thickener var doktorunuz bilir reflusu olan bebeklre anne sutu veya mamayi katilastirip kusmayi engellemesi icin veriliyor :) ben cok faydasini gordum onuda deneyebilirsiniz