Ay yardım lütfen ya🥺 bebeğim uykuya aşırı direnir oldu, uyumadığında da hep benimle olmak istiyor. 17 ayının içinde. Daha talepkar olmaya başladı mesela beni oturtmuyor illa istediğini yapıcaz, istediği yere gidicez tutuyor elimden götürüyor. Sendrom başlangıç belirtileri diye düşünüyorum çünkü 1-2 haftadır tamamen başka birine dönüştü. Onu oyalamam gerekiyor daha fazla oyun belki bu aklıma gelen tek. Ama ne yapabilirim nasıl daha iyi kaliteli vakit geçirebiliriz fikirlerinizi yazar mısınız? Siz bu dönemlr nasıl baş ettiniz beni çarptı geçti 🥺öğle uykusuna zorla ve geçyattı sabah erken kalkmasına rağmen, uyandı bi daha dalması gerekiyor ama yok sallıyorum dikti gözlerini kapatmıyor şuan😅