nessslis Merhaba kızlar , haftaya tatile gideceğiz ve bebeğim 3buçuk aylık hangi güneş kremini bir şapka aldınız nereden aldınız tatilde önereceğiniz şeyler var mıdır bu konuda tavsiyelerinizi dinlemek isterim 🥰🤍
Deletedmom_106 nessslis kızım 2 yaşında siveno aldım ben hiç yanmadı .Şapka zara dan geçen sene almıştım. Ateş ölçer ve ateş düşürücü alın mutlaka yanınız a
aslanoviiic nessslis Ben de tatile gideceğim araştırdığım ve doktorumun söylediği kadarıyla ilk 6 ay güneş kremi kullanılmıyor
nessslis aslanoviiic bebekler için zararsız organik olanlar var onlardan almak da fayda var güneş yakmaktansa krem kullanmak daha mantıklı bence