Oğlum 5bucuj aylık eli sürekli ağzında oyuncak çıkarıyorum onu ağzına alıyo parmakları hep zaten kucağıma alıyorum ya burnuma ya boynumu ısıracak kitap cıkarıyorım onu ağzına almya calışıyor engel olunca huysuzlanmaya başlıyor doktora götürmeli miyim normal mi sizinde bebekleriniz böyle mi diş çıkarmıyor ondan değil 4 den beri böyle neredeyse bu ay fazlalaştı