Mom09 ilk başta bizde prima kullanıyorduk 4-5 ay civarlarındaydı sanırım soffioya geçtik onu a101lerde bulamıyordum numarasını minies önerdiler 1-2 ay sonra da ona geçtim. Baya uyguna geliyor memnunumda bezden
Pişik olayı bebeğe göre değişiyor ya bizde hiç birinde sıkıntı olmadı çok şükür.. Denemeden de belli olmuyor ki sizin bebişe ne gibi etksi olur acaba🤭