kızlar merabalar bebeğim 4 aylık 3 gündür kakasını yapmadı ve gürültülü ve aşırı kötü bit şekilde osuruyor. Her zaman sesli osuran bir bebekti fakat birkaç gündür büyük insan gibi baya kokuyor kaka yaptı zannediyorum koku bezinde uzun süre kalıyor bu durumu yaşayan var mı ? Anne sütüyle besleniyor birde