NhrErv Kizlar bebeğim bir yaşında saçları çok seyrek kıyamıyorum kestirmeye tavsiye edeceğiniz bişey var mi doktora gosterecem ama başına gelen var mı merak ediyorum
_The_ANA_ LaMamaDellaCicala Sırına vurdurmakla gürleşmenin alakası yok. Sizin çocuğunuzun 0 a vurmasanızda gürleşecekmiş zaten
ikibebelikanne LaMamaDellaCicala Asla alakası yok. Bende vurdurdum bir anlık gaza gelip ama asla gurlesmedi. Zaten araştırırsanız gurlesmesiyle alakası yok.
LaMamaDellaCicala _The_ANA_ bildigimden degil cok yakisiyor ama her goren diyor ondan olmus…mustafa sarigul gibi saclari olacak😄bu gidisle
_The_ANA_ LaMamaDellaCicala Tabi nasıl rahat ediyorsa o şekilde yapın😁 Saç genetik ve beslenmeyle alakalıymış Doktor söylemişti.
LaMamaDellaCicala ikibebelikanne oyleymis 🙃yeni birsey ogrendim babam torununa bir bebek tras makinasi aldi cokta eglenceli bisey ben kesip duruyorum sandim ondandir
Baybars02 ikibebelikanne dimi ya bu konuda benide darliyolar. Sıfıra vurmadin falan diye ben de hiç kıyamadım yani şimdide 19 aylık sıfıra vurmak istemiyorum bu yaştan sonra. Görünce rahatladım biraz 🫣 babasininda seyrek saçları ondan bence yapacak bişey yok gibi görünüyor
_The_ANA_ LaMamaDellaCicala Benim oğlumda iştahlı Kıvırcık sarı gür saçları var Beline geliyor neredeyse 😁😁 Dönem dönem iştahsızlık normal düzelir🤗