Merhaba arkadaşlar size birşey danışcam ben hamileliğim çok zor geçti rapor almak zor olduğu için işverenim ücretsiz çıkarttı sadece sigortamı yatırdılar gebelik iznine kadar bende yük olmayım diye günüm gelir gelmez raporu aldım sigorta günüme bakmadan benim doğum iznim ayın 11 inde bitiyo bebeğime bakacak kimse yok işten çıkıcam iş verenim çıkışımı verecek daha doğrusu işsizliği yazılayım bi faydası olsun diye ama benim 600 günden 52 gün eksiğim var işsizliği yazılamassun diyorlar sigortamı ödeyim dedim öyle çekartın pek yaklaşmıyorlar ne yapabilirim acaba bilginiz varmı