Omerinannesi34 Merhaba Anneler, Oğlum 6.5 aylık ve kafası aşırı derecede terliyor. Sizde de böyle bir durum oldu mu ne yaptınız?
ArjenUmut Omerinannesi34 genelde emzirirken mi oluyor? Benim oğlumda öyle 6 ay 9 gunluguz kafasından terler genelde hele emzirirken su oluyor doktor sorun değil dedi kurutun bir bezle dedi çok hareketli enerji harcıyor ondan dedi
[silindi] Omerinannesi34 bizimde öyle özellikle yatırdığımda yastık nevresim su. Kuruluyorum hep baş ucunda küçük bi havlusu var ama nafile buz gibi oluyor terden. Dr normal dedi ama hasta edecek bu terleme olayı.
Bebekaslan Omerinannesi34 genelde genetik oluyormuş kuzenimden biliyorum doktor öyle demiş tahlillerde temiz çıkınca
Sarekuzu_19 Omerinannesi34 Benim bebeğimdede oluyor özellikle uyurken doktora sordum 1 yaşına kadar çok normal vücut dolaşım sistemi tam gelişmediği için olur demişti . Ben pamuklu ince bere takıyorum evde başına diğer türlü teri soğuyup hasta oluyor
Omerinannesi34 ArjenUmut sağarak süt veriyorum. Ondan bile terliyor. Uyurken, Araba koktuğunda, oyun oynarken hep oluyor.
ArjenUmut Omerinannesi34 mama veriyorum başta biberon kullanırken öyleydi ama o geçti. Isterseniz danışın doktorunuza. Çok kalın giydiriyor olabilir mısınız?
Omerinannesi34 M_M doktoruma sordum 1.5 ay sonra kan tahlili yapılacak d vitamini ve tiroitlere de bakarız dedi. O zaman öğrenince size de yazarım.
M_M Omerinannesi34 bizimkinin kalbiden kucuk sorun vardi. Ben ondan dolayi sanmiwsim ama diyilmiw. Sorun duzeldi ama terleme gecmiyor. Doktoru bize D vitamini verdiriyor. Her gun veriyorum 1 defa. Normal dedi terlemesi. Tahlil falan istemedi
[silindi] ArjenUmut Ama oda çözüm olmuyor valla bi bakıyorum uyurken anlı buz gibi kuruluyorum biraz uğraşırsamda uykudan uyanıyor 😪
Bebekaslan ArjenUmut işte ondanda olabilir gene tahlil yaptırın temiz çıkarsa bilinki genden 😂ki benim eşim sürekli uykuda kafadan terler 🙃🙃