acemi-anne- Bebeğim 7 aylık bugün kontrolü vardı boyu uzamış fakat hiç kilo almamış moralim çok bozuldu ek gıda hiç bir şey yemiyor. Biberonda almıyor artık mama takviyeside yapamıyorum napicam ben ya nasıl normal yemeğe alıştırcam
Eymenasaf52 acemi-anne- benim oğlumda ek gıdadayız çok şükür yiyor ama benimkide uzamıyor belki bu aydan sonra uzar ek gıdada Çok zorlanmadım çok şükür.Acaba sizinki niye yemiyor bende merak ettim
esractl acemi-anne- benimki de bi ara yemiyodu canım bende erken başladım ek gıdaya sonra bi hafta felan ara verdim hiç ek gıda teklif etmedim sonra tekrar vermeye başladım şuan çok şükür yiyo sıkıldığını düşünüyorum
acemi-anne- Eymenasaf52 5. Ayda tadım yaptırdım çok güzel yiyordu hatta az vermeme rağmen daha fazlasını istiyordu sonra ne olduysa oldu 6. Aya girdik yememeye başladı. Gıda alerjisi var büyük bir ihtimalle kan verdik sonucunu bekliyoruz doktor ondan olabilir dedi ama önceden yerken şimdi aynı şeyleri yememesi çok tuhafıma gidiyor alışmayacak diye korkuyorum
acemi-anne- Yagmur988 onu da denedim b İlk kaşığı yiyor sonra ekşi bir şey yemiş gibi yüzünü büzüştürüp dudaklarını kitliyor
Eymenasaf52 acemi-anne- ben ek gıdaya başlamak için hiç acele etmedim 6 aylık oldu sonra başladım çok şükür sorun yaşamadım.acaba erken başladığınızdan olabilir mi?
acemi-anne- Eymenasaf52 doktorumuzun tavsiyesiyle başladım ama yiyen bebek neden birden yemez ki anlayamıyorum ve de korkuyorum