DilekGunes 3 gün oluyor kesiliyor iki gün olmuyor sonra tekrar doktora gittim normal dedi sizce normal mi ? Başka doktara gideceğim bide aşırı oluyor kanama 🥺
S_x_w DilekGunes hayır tabi ki normal değil hangi dr normal dedi Allah aşkına 🤦🏻♀️ adet döngüsü 21-40 gün arası olursa normaldir diğer durumlar normal değildir..başka dr a zaten gidecekmişsiniz geçiktirmemenizi tavsiye ederim