metay5 ya dişten mıdır gercekten bu huysuzluk,😣 normalde de çok iyi uyuyan bı bebek değildi oğlum ama bu ara iyice tozuttu.eli hep ağzında ,uyumaya direniyor daha yatağa yatar yatmaz basıyor çığlığı.uyaniyor yine huysuz.halbuki öyle değildi gün içinde