Zeyneppppp Oğlum 3, 5 yaşında düzgün konuşamıyor diye gttik . Algılaması iyi ama iletisim kopukluğu varmış. 2 test istedi ve mutlaka kreşe yazdrmamizi syledi . Testlerden snra tekrar gidicez. Aranızda giden varmı süreç nasıl ilerledi merak ediyorum
O1Anne Zeyneppppp kuzenim 5 yaşında hala net konuşamıyor konuştuğunda bile anlaşılmıyor ne dediği annesi 1 saatliğine kreşe götürüyor getiriyor hala düzelme yokmuş
Vera1810 Zeyneppppp son iki üç gündür burada Aşırı şekilde Çocuğum konuşmuyor diyen insanları gördüm Bu konuyla ilgili ilk sizin postunuza yazıyorum Benim bir arkadaşım vardı çocuğu Aynen o da üç buçuk 4 yaşına kadar hiçbir şekilde konuşmadı anne baba dahi sınırlı kelimesiydi Ama şu da bir gerçek arkadaşım ekran açıyordu çocuğa çocuk okula gittikten sonra bülbül gibi konuşmaya başladı O da piskiyatrilere götürdü çocuk doktorlarına götürdü Onlardan hiçbir verim alamadı bence sizin yapacağınız tek şey eğer ekran varsa ekranı kapatıp her daim onu konuşmaya teşvik etmek olmalı sohbet edebilirsiniz ama o mesela anlatmaya çalışırken kesinlikle sözünü kesmeyin ya da dediği bir kelimeyi düzeltmeye çalışmayın sadece dinleyin onu
KuzyAkn28 Zeyneppppp tuvalet eğitimi verebildiniz mi oğlunuza. Benim oğlumda ayni yaş net konuşma yok ben tuvalet ogretmekte zorlanyrm
Oglusm Zeyneppppp merhaba oğlunuz ne durumda konuşmaya başladımı benim oğlumda 3.5 yaşında cümle kurmiyor sizin postunuza denk geldim yazmak istedim
Zeyneppppp Oglusm merhaba tam olarak konuşmuyor denilmez konuşması var ama kelimeleri düzgün söyleyemiyor . Psikiyatrist doktoruna gittik o da önce ergoterapi bölümüne yönlendirdi orda duyu ile alakalı bir sorunu yok dendi. Sonrasında delven 2 testi istendi . Orda da konuşma olarak 1 yaş gerilik var dendi oyun gruplarına göndermenizi mutlaka tavsiye ederim dedi . Smdi tekrar psikiyatrist doktoruna randevu alıp gidicez bakalım o ne dcek. Testleri yaptıktan snra tekrar gelin demişti
Busra986532 Zeyneppppp eşimin kuzeninin oğluna bizzat şahit oldum. 3.5 yaşında tv ve tlfna çok maruz kaldıpından anne baba mama hariç hiç bir şey demiyordu ve öfke nöbetleri geçiriyordu. Direk kreş önerdiler tv kaldrdılar tlfnda yanında hiç çıkarmadılar. Gittikleri yerde de tv kapattrdılar. Kreş ilk yıl sadece papağan gibi konuşulanı tekrar etmesini sağladı kim ne derse onu söylüyordu. Yazın kuzen akranlarıyla 2 ay vakit geçirdi köyde. Yaz bitimi iletişim kurup konuşmaya başladı. Diğer sene de kreşe devam etti ve dil terapistine gitti. Şuan 1. Sınıf öğretmen memnun ve evde ödevlerini yaptrması için öğrtmen ayarladılar. Evde ödevlerini yaptıran öğretmende çok iyi şuan demiş.