hurmakusi çok zorlandım şu an 9. Aydayız… yeni yeni bir iki lokma atıyor ağzına. Çok savaştım çok ağladım valla ona koyduğum yemeği ağlayarak kaldırdım hiç yemedi ısrar ettikçe iş kötüye gitti yoğurt bile yememeye başladı ben ısrar ettikçe 1 ay hiçbir şey demedi mamadan başka zorla ağzına tıktığımı kustu, sonra bıraktım savaşmayı. Her gün hazırladım olması gerektiği gibi, bazen kendi eline verdim hiç teklif bile etmedim halılar ev her yer battı ama sonuç güzel oldu şu an çok şükür kendi hamm hammm yapıyor acıkınca bazen yemeği koymamı bekleyemiylr ağlıyor çabuk vereyim diye, bir iki lokma da alsa hevesli zamanla daha çok yicek inşallah geçmeyecek sandım ben de ama geçiyor sabır laızmmış gerçekten de Allah yardımcınız olsun sizin de