Fatmanaz Omerinannesi34 6 kullanıyorum taşıyor çişi bile 4 ve 5 kilot bez kullandım küçük geldi diye bağlamalı bezi 6 aldım Buda büyük oldu
Omerinannesi34 Fatmanaz tatlım oğlum 11 kilo 5 numara bize bile büyük oluyor. 4 numarayı da 10 kiloya kadar kullandık. Acaba bezi bağlanmış olarak foto atar mısın? Acaba bez bağlama ş2klinden olabili4 mi?
SukranUras Fatmanaz büyük kullanıyosun çünkü. Benim oğlum 14 kilo ben hala 5 kullanıyorum 5 bulamazsam 6 alıyorum. Bence senin kuzuya 4 olur hadi bilemedin 5
Sevde123 Benim. Kızım 11 kilo 6 no molfix kullanıyorum biraz büyük oluyor ama 5 te küçük oluyor idare ediyoruz sizin 5 kullanmanız lazım tabi bez markasına göre kalıp değişiyor
SukranUras Fatmanaz aynen bir de bilmiyorum yapıyo musun ama bağladıktan sonra bacak aralarındaki lastikleri düzelt umarım bi sızdırma yaşamazsın 🌸