Rumuz_13 Kızlar bu bebekler ve çocuklar için grip aşısından dr lar özellerde ne kadar kazanıyorlar merak ettim dr umuz defalarca aradıda aşı geldi diye meraktan çatlıcaö😂
Kumpr Rumuz_13 benim çocukların doktoru da grip aşısını anne baba da yaptırmalı ben dördünüze de yapayım bir sonra ki ay dedi bizde tamam dedik 😂😂😂😂😂😂😂