Merhaba kızlar
14 aylık bir oğlum var, her şeyle atarak oynuyor. Eline ne geçerse alıyor bir süre kurcalıyor ından sonra fırlatıp atıyor. Oyuncakları olsun kumandalar olsun, emziği olsun bir süre sonra illa ki onu yere atacak. Bu neden olabilir sizce?