Hyesim benim bebeğim de mama içiyor sadece, 9. ay kontrolünde doktor 4 öğün yapabilirsin demişti, 3 ana öğün 1 ara öğün şeklinde, 2 öğün biraz az kalmış gibi, 1 yaşında mamayı tamamen bırakma konusunda da tam bilmiyorum ama sanırım 2 yaşa kadar mamaya devam etmek gerekiyor