Kızım ve ben yalnızız kimsemiz yok herkes uzakta eşim akşam eve geliyor ben Doğumdan sonra titizlik okb sine yakalandım sürekli çamaşır yıkıyorum bir yer temizliyorum geri kalan zamanlarda da çocuğumla ilgilenmeye çalışıyorum 6.5 aylık ama sıkılıyoruz bir zaman sonra hem o arada çamaşır bulaşık yemek beklerken hiç konsantre olamıyorum dışarı çıkamıyoruz zaman bulamıyorum hiçbir şeye yetişemiyorum kendimden nefret ettim bu süreçte anneliği hiç böyle hayal etmemiştim ne olur tavsiye akıl verin 😔