Acemimommm Bebeğim hergün aynı saatte (18:30-20:00) saatleri arasında çok huysuz oluyor ve sürekli ağlıyor. Sebebi nedir ne yapmam lazım. Bazen beyaz gürültü açıyorum ama onada alıştırmak istemiyorum onu dinlerken robot gibi oluyor hareket bile etmiyor.
beyzzsenturkk_ Acemimommm biz bunu 2. ayında yaşadık gaz problemi akşam daha cok baskın oluyordu kimisi kolik diyor ama sadece 1 ay sürdü gaz damlası kullandık rahatlatık bizimde eger akşam 8 da dışardaysam koşa koşa eve gidiyordum cıglık kıyamet susturamıyordum karnı davul gibi oluyordu kızarıyordu aglamaktan metsil basladık 1 ay full sabah kalktıgında ve gece uykusundan önce o kadar rahatlatmıştı ki ne sıcak duş ne masaj ne baska bisey hic bisey rahatlatmamıştı sadece gaz olabileceğini düşünüyorum
Bett1 Acemimommm koliktir canım bu gibi durumlarda masaj yap kucağında tut öncesinde duş falan aldır başka da bir şey yok maalezef benim de ilk oğlum öyleydi belli bir saatide yoktu bütün günü mız mız ağlayarak geçiyordu şükür büyüdükçe geçiyor. Şimdi 2 aylık oğlum var çok şükür o değil kolik
sadekahve_bitter Acemimommm biz bunu yaşadık saat gelince başlardı doktora götürdük reflüsü olduğunu öğrendik ilaç tedavisiyle iyi olduk
Umisko Acemimommm kolik muhtemelen ,7.30 tan sonrası kıyamet . Uygun gaz damlasını ve probiyotik rahatlatır . Suyu seviyorsa yıkayın . Gürültü yü doktorumuz da önermişti . 3. Ayda azalıyor
ArsAyz Acemimommm Kucağımızda yatağa oturup yaylanıyoduk sürekli o zaman ağlamıyodu gaz sancılarına da iyi geliyodu sanırım. Çok daha kötü olduğu zamanlarda kovanın içine ılık su koyup belden aşağısını içinde bekletiyoduk buda rahatlatıyordu. Birde eksik olmayan gaz masajları tabi 🥹
Buketyaren Acemimommm komiktir buzuki Orhan var YouTube onun albümü var ben onu dinletiyordum iyi geliyordu gaz damlası kullanıyordum masaj Hergün duş bu şekilde aylar geçirdim genede ağlardı Allah yardım etsin
beyzzsenturkk_ Acemimommm deneye deneye bulabilirsiniz ancak her damla her bebekte etki göstermiyo belkide damla sayısı mı az acaba
ArsAyz Acemimommm Canım nurse harveysi denemeni öneririm. Sab simplex iki çocuğumda da daha fazla karın ağrısına sebep olmuştu malesef
AlinRabia Acemimommm benım bebegımde oyleydı suan 3 aylığız hergun 18 ıle 21 arası asla uyumazdı sureklı ağlardı emerdı ama uyumazdı sonradan da bu saat gece 11 lerı buldu sonradan alıştı erkenden uyuyor artık çok sukur
AlinRabia ArsAyz san simplexi bende kullanıyorum ilklerde onu kullandığında sureklı gaz çıkarırdı ama sımdı çıkarmıyor gıbı gelıyor