1 aydan sonra çene kasları kuvvetlerince bırakın demişti hemşire. 36+2 de doğdu kızım , çok kuvvetli çekemediğinizden için hastanede silikon uca başladık. 1 ayın içinde arada silikonsuz verdim zar zor tuttu 1 ay doldu denemeye başladım debeleniyordu ama alınca güzel emiyordu çok ağlayınca silikon veriyordum. Emzirme danışmanımıxı aradım o da silikon seçeneğini sunmayın ağlasa da vazgeçmeyin dedi. 1 gündür hiç silikon almadık, bazen hemen tutuyor bazen biraz uğraşıp tutuyor. Umarım geri dönmeyiz silikona. Ekstra bir yöntem uygulamadım sadece debelenirken sabırla bekledim 🥲