nkizilates
papatya_1125 ters bir şey olmadı çok şükür ama içim yinede rahat etmedi götürdüm doktor da sadece tatmıştır yeseydi gözleri falan kızarırdı sürekli uyuklardı ateşi çıkardı dedi yani burada ters konuşan anneler de çok bişey bildiğini sanmış götür durma iyi misin niye sakinsin falan ama kim ister ki bebeğine bir şey olsun 🤷🏻♀️😏