Ben de öğretmenim ve heyet raporu için uğraşıyorum, bebeğim 5 aylık ve hala emiyor, maalesef ücretsiz izin alma şansım yok özel nedenlerden dolayı. Rapor ayarlamıştık ama sonradan pürüz çıktı öyle kaldık ortada. Stresten 3 gündür çok fena haldeyim siz ne yaptınız alabildiniz mi?😔