biranne-2443 Merhabalar. 3 aylık oğlum var. 1 aylık olana kadar silikon uç ile emzirdim hiç sıkıntım olmadı. Ama silikonu bıraktıktan sonra iki göğsümde çok ağrıyo yanma hissi oluyo aniden bi ağrı giriyo nedeni ne olabilir