Kızlar merhaba benim prematüre doğan ikizlerim var doğum 8 düzeltilmiş 6 aylık 1 ay önce tadımlara ek gıdaya başladık şimdi çorba kahvaltı öğünlerine geçtik ama kahvaltıyı falan irmik peynir yumurta sarısı meyve ıhlamurla karıştırıp veriyorum asla pütürlü yemiyolar blendırdan veriyorum acaba yanlışmı yapıyorum tek tek mi vermem gerekli?çorba sebze havuç patates kabak pirinçle karıştırıp blendırdan geçiriyorum meyveyide cam rendeden geçiriyorum bana bi alıl verin yanlış yoldamıyım?